Geceme sensizliği bırakıyorum. Sensizlikle uzanıyorum yatağıma. Yokluğun cehennemim, varlığın azabım. Dokunabilirler mi sensiz yanıma? Koparıp atabilirler mi seni sol yanımın en derinlerinden?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kırılmış, keşkelerle dolu bir bir sürü kalple mutluluk hayali kuruyorum.
Omuzlarım çökmüş ama küçüğüm, hiçbiri istemiyorum yolcuğu, sadece mutlu olmak istiyor.