İsteksiz bir sabaha uyandım bugün. Karşımda bir cam, gökyüzü görünüyor. Bugün kapalı hava, yağmur mu var bilinmez. Gökyüzü kızmış güneşe belli ki o yüzden kovmuş yanından ama kendine de kırgın ki getirmiş bulutları. Bulutlar çaresiz, dolaşıyor oradan oraya ama gökyüzü kararlı güneşi getirmeyecek belli. Gece oluyor, gökyüzü tam bir gün boyunca ayrı kalıyor güneşten ay da gelmiyor o gece, ay güneşsiz nasıl yaşasın.