Kıskançlık. Bunu unutmayın. İpucumuz bu. Bu ipucuyla Tanrı'yı kısmen de olsa anlayacaksınız. O olmadan kimse Tanrı'yı anlayamaz. Söylediğim gibi o, bu haince ipucunu herkesin görmesini istedi. Safça, açıkça ve hiç utanmadan:
"Sizlerin Tanrısı olan ben, kıskanç bir Tanrı'yım," diyor.
Görüyorsunuz ya, bu, "Sizlerin Tanrısı olan ben, küçük bir Tanrı'yım; küçük bir Tanrı ve küçük şeylere sinirlenen bir Tanrı," demenin bir başka yolu.