Küçük mucizeler bekliyorum. Seninle var olmuş seninle sonsuzluğa gideyim kendimi senin kalbine sürgün olayım diye
Sürgün olmak, olumsuz bir cümleydi belki de ama benim için herşey demekti. Uzaklarda arama artık sana çok yakınım belki de bir bakış bir gülüş bir nefes kadarım görmesini bilsen keşke
"Keşkeler insanın içinde dert olmaz mı?" Hep keşke diyorum ben
Bir hissedebilsen kalp atişlarımı duysan kulağına fısıldadığım sözcükleri
Beklemek yoruyor artık
Sebebsizce beklemek geçer yazmakla biter mi? Sana olan hayranlığım bilmiyorum...