faruk

faruk
@mosyo28
Yazar olma peşinde "kendin için yaşa mutlu ol; hayallerinin peşinde koşan biri KİTAP; HAYATININ KIYISINDA DEĞİLSİN ŞİİR KİTABI;SENSİZLİK; "Güneşin gülüşü ol"
ön lisans
giresun
1 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
Kendi kitabımdan
Bütün hüzünlerimi bir şişenin içine koyup Denizin maviliklerine bırakmak istiyorum Alıp gitsin okyanuslar Vurmasın kıyıya bir kum tanesi gibi.
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Şiir kitabımdan
Sensizliği yazmişim bu şehrin sokaklarına Yokluğunla yürümüşüm Cadde cadde kokunu aramişim karanlıklarda Gülüşünü sormuşum lambalara Deniz kenarında beklemişim seni dalga seslerinin arasında Yakamoz gibi parlayan bakişlarını aramişim sahilinde.
Şiir
Kendi kitabımdan
GECELER ISSIZDIR KALBE Uyumak mı? Bizim için varlığı belli olmayan bir duygudur. Aklımızdan gecenler gece gün yüzüne cıkar. İzdiva yaparız ne yaşadıysak Bize uyumak cennettir biz cehennemi seçer bekleriz Karanlıklar,gül bahçesi gündüzler kara gündür . Biz hayal ettiklerimizle yaşarız Bizim yolumuz günüşli günler Yolumuza engel olmayın yeter Geceler yaradır kanar durur anlamazsın Bütün heceler dökülür kalpten Düşünmek için teksindir aklınla baş edemezsin Sen unutursun geceler unutmaz seni Son sözün alındığı son sözün velirdiği andır anlamsızca Dikenli tel gibi batar ellerine Kalbin kanar yüzün güler
1000k
Ne cok sevenimiz olmus bizim Ne cok bekleyenimiz Ne cok merak edenimiz Ne cok sahte insanlar tanımışız Ne cok vefasızlar Ne cok mutlu olmuşuz Ne cok sevmişiz Simdi yapyanlızız
kendimdem
Bölüm  1 Öyle bir  gülüşü varki  farkında bile değil  onun o gülüşü etrafa işik sacıyor sanki bilmiyor ama farkında bile değil  fark edicek Elbet bir gün kendinin farkın varıcak  ya da farkında  olmamamasının imkanı yok cevresine neşe katmak  başka bir maharet  onu gözlemlemek benim için bambaşka bir keyif veriyor sanki benim "şans meleğim gibi"  geliyor ve bu onun farkında bile değil  aslında küçük şeylerle mutlu oluyor  kimseyi umursamıyor  kendi gibi  bu da ona güzellikler katıyor öle böle değil sanki nasıl denir gök kuşağı gibi... Yazmaya devam...