Benim motto.....
Kitap okumak ve yalnızlık çok tehlikelidir. Çünkü insan o huzuru yaşayınca bir daha insanlarla uğraşmak istemiyor…
Duygu ve Düşünce
Motto
“5 dakika sonra hayatta olacağımızın bir garantisi yok. O yüzden “keşke” dememek için, bugüne kadar kırdığın kişileri ara. Ve bir daha küfür et.” Charles Bukowski
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Motto:
Kelimeler kulağa ne kadar güzel gelirse gelsin, birinin hayatındaki yerini her zaman davranışları gösterir..
Her şeyin en sonunda kötüye bağlayacağı düşüncesi ama bunu kabul etmek ve jayata devam etmek bir hayat mottosu mudur yani pesimist bir bakış açısıyla hayatı kabuş etmek ya da psikolojik olarak hastalıklı bir düşünce midir hani ölsemde olur yaşasam da şu an yaşamaya devam ediyorum o yüzden yaşacağım ama ölsem bir şey fark etmez demek ve zevk almadan da yaşamıyı kabul etmek bir motto haline gelebilir mi yoksa hastalıklı olmaması gereken bir şey midiir
Motto:
Çok takan yanar, S*ktir eden yaşar.
Alıntı
MOTTO: Kendimden ödün vermeden, kendimi geliştirerek yaşamak.