Anony

İnsanları , yalnız iyi olduğu için sevmezler.
Reklam
Tehlikeli oyunlar oynamak istiyor insan ; bir yandan da kılına zarar gelsin istemiyor.
İnsanlığın öldürülmesiyle ülkemiz , boşluğu doldurulması mümkün olmayan bir değerini kaybetmiştir.
İnsanlık ölür mü ¿
Nihayet insanlık da öldü.