Anony

İnsanın düşünceleri Gördüklerinden daha korkunç olurmuş meğer.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şeytanın doğru da söylediği olmaz mi bize ¿ Yalansız bir iki yemle avlayıp bizi Sürükler kalleşçe uçurumlara.
Gördüğümüz şeyleri gördük mü gerçekten ¿
Bütün bu farklı şeyleri neden yaptığını bilmiyordu. Bunları yapmaya mecburdu ve nedenini de umursamıyordu.
Yol hiçbir yerde başlamıyor ve hiçbir yerde bitmiyordu.