Düşün,karanlık bir evin içinde dolaşıyorsun. Yüzlerce oda;her odanın içinde de çeşitli eşyalar var ama ışığın zerresi yok. El yordamıyla yönünü buluyorsun. Elbette çevredeki eşyalara zarar veriyorsun. Hem başkalarının eşyalarına zarar verir,hem de kendini yaralarsın. İnsan böyle bir ortamda yalnız kalınca deli mi,cani mi,yoksa ışıktan yoksun bir talihsiz mi olur?