Stephen King'ten muhteşem bir korku/gerilim romanını daha.1212 sayfanın nasıl hızla tükendiğini inanın anlamadım.İlk sayfasından son sayfaya kadar sizi esir alan sürükleyici,korku dolu ve bir o kadar da heyecanlı.Bir zaman sonra roman kahramanlarını sanki sürekli tanıyormuş hissine kapılıyorsunuz ve o da okuduğunuz kitabı daha keyifli hale getiriyor.Okuyacak arkadaşalara tavsiyem uzun olmasına aldırmadan alıp okumaları.Tek olumsuz yanı da sanırım yanınızda taşımanın epey güç oluşu:)Kitap bittiğine göre şimdi sıra filminde.Keyifli okumalar diliyorum.
OStephen King · Altın Kitaplar · 20257,4bin okunma
Uyku ,sadece bedeni dinlendirmeye yaramaz;uyku bir arınma gibidir, geride kalan günü affetme eylemidir.Uyku kutsal bir hediyedir ve iyi bir uykudan sonraki ilk birkaç dakika boyunca ruh ,bir çocuk kadar saf ve masumdur