Bir cinayet romanı okurken bu kadar sıkıldığımı hatırlamıyorum.Olay örgüsü bana çok karmaşık ve saçma geldi.Kısacası sevemedim, roman kısa olmasına rağmen çok sıkıldım
Kırmızı PazartesiGabriel Garcia Marquez · Can Yayınları · 202595,5bin okunma
Şimdiye kadar okuduğum en iyi serilerden biri oldu Yüzüklerin Efendisi.Seriyi yaklaşık bir hafta gibi bir sürede okumama rağmen neredeyse hiç sıkılmadım diyebilirim.Bu zaman zarfında her okuduğum kitaptan sonra filmini de izledim.Okuduğum karakterleri filmde izlemek bana ayrı bir keyif veriyor daha sonraki kitaplarda o karakterleri gözümde canlandırıyorum.Seriyi okurken okurları zorlayan tek şey “Orta Dünya”nın karakter ve şehirlerinin telafuzu olsa gerek bu da okuma hızınızı ister istemez etkiliyor.Bize böyle bir eser sunduğu için Tolkein kocaman bir tebriği ve teşekkürü hakediyor.Okumayı düşünen herkese kesinlikle tavsiye ediyorum.İyi okumalar ...