Ateş oldum yanıp tutuştum kendi düşüncelerimden.… Doğrular ve yanlışlar yoktur. Sadece yorumlar vardır. Beni anlamıyorlar ben bu kulaklara göre ağız değilim…
Uyuyor muydum ben başkaları acı çekerken? Şu anda uyuyor muyum? Yarın uyanınca veya uyandığımı sandığımda, bugün hakkında neler söyleyeceğim? Dostum Estragon'la, burada gece olana kadar Godot'yu beklediğimi mi?
Godot'yu Beklerken
Onu kırmış olmalı yaşamında birisi.
Dinledikçe susması, düşündükçe susması...
Tek başına iki kişi olmuş kendisiyle gölgesi,
Heykelini yontuyor yalnızlığın ustası.
-Özdemir Asaf