Yorgun benliğime kendi bedenimin bile ağır geldiğini anladım. Bu nedenle, onun peşinden değil kendi duygularımın peşinden gittim ve benden kaçandan seve seve kaçtım ben de.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kim inandırdı bizi Şehrazat, yaşamanın ölümden büyük olduğuna ?
İçine doğduğumuz sabah neden rüyalarımızdan daha kısa ?
İnsan kendisini sevmeden başkalarına dokunabilir mi hiç ?
İnsan konuşmadan da anlaşılmak ister. Sevdiğimiz insanlardan bunu beklemek çok mu Şehrrazat ?