Yazarın kendi çocukluğunu anlattığı bir kitap olması , kitabı daha etliyeci kılıyor . Okuduktan sonra okumak için neden bu kadar geç kaldığımı düşündüm . O kadar güzel ve samimi bir dille yazılmıştı ki yazarın çocukluğunda ki mutluluğunu da acısını da hissetmemek mümkün değildi . Özellikle kitabın son sayfasında yazdığı kendi duyguları tam da bu kitaba yakışacak cinstendi . Kesinlikle okuyun okutturun bir daha ne zaman beni bu kadar etkileyecek bir kitap okurum bilmiyorum..