Mrs.Balci

Mrs.Balci
@mrs_blc
Maskeler önemlidir , derdi babam . Dünyada bıraktığınız izlenim sizi tanımlayan şeydi ve o maskenin düşmesine bir kez izin verirseniz asla geri dönüşünüz olmazdı .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne dilediğine dikkat et çünkü bazen gerçeklik gerçekten berbat bir şey .
Büyürken aldığım en önemli ders,hayatta hiçbir şeyin garantisinin olmadığıydı.Ancak bu,arkamıza yaslanıp hiçbir şey yapmayacağımız anlamına gelmiyordu.
En karanlık an , şafak sökmeden önceki andır.