Okuduğum klasiklerden oldukça farklı, okuması cok keyifli bir kitap. Kitabin ön sözleri merakımı kamçıladi, kendisi de ayrı bir tat verdi. 300 yıl öncesi için özel bir anlatıma sahip. Yine zamaninda yasaklanmış yerden yere vurulmuş bir kitap. Zevkle okudum. Her bölümün başında dönemin sorunlarina değindiği denemeleri mevcut.Kitabin bir yerinde asla tanimayacagi okurlarina seslenmis hatta. Aramizda bir köprü hissettim o anda.Ne sihirli şey bu edebiyat...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yazarin sıkı okuyucusuna sürpriz yaptığı 2 öykünün içiçe geçip bizi sarmaladigi, sıcacık bir roman. Geniş bir coğrafyada geçen hikaye çok güzel köprüler kurmuş. Keyifli okumalar
Beyinlerimizde ve yureklerimizde sagduyu gözünü açacak ya da o gözle bakmamizi saglayacak, çarpıcı bir kitap. Aklın, vicdanin, mutlulugun hangisinin ne kadar önemli olduğunu sorgulatiyor. Iyi bir produksiyon ile harika bir sinema filmi olur. Sonunu biliyoruz ama onu özel kılan da sonundaki farkedis sanirim
Çok beğenerek, şaşırarak, öğrenerek okuduğum tarih dolu bir yolculuktu 'MEMORİA' . Emek emek işlenmiş 'Benim Adım Kırmızı' lezzetinde çok özel bir kitap. Sebnem Isiguzel in kalemi daim olsun. Daha çok yazsin , daha çok okunsun
Mungan ; zekasının, yeteneğinin, hayalgucunun çıkış noktasına sürüklüyor okuyucuyu. Gözlem gücü yüksek yazarımız 60 lı 70 li yılların hem Mardin'ini hem Tokat' ini hem Ankara'sini çok güzel resmetmis. Duygusal yükü ağır, yaşam zenginligi dolu bu hayati en iyi kendisi anlatabilirdi elbette