Kapının önünde dolaşıyorken
Sokağındaki tozları uçuranın
Sadece rüzgâr olduğunu mu düşünüyorsun?
O rüzgârdan daha öfkeli
O tozlardan daha perişan
Aşkımızın kalıntılarını
Seher vakti karanlığının sarıp sarmaladığını
Görmüyor musun?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Nereye gitsem sen ordasın. Sen hep aklımdasın. Gördüğüm her şeyde sen varsın. Nereye gidersem gideyim seni hâlâ orda görebiliyorum, hâlâ kokunu duyabiliyorum. Seni affedemiyorum. Kendimi affedemiyorum. Ama istiyorum. Seni özlüyorum."