Hilᴀl

Yalanlarla yaşamaktansa doğrularla kahrolmak iyidir.
Reklam
Ama insan kendinden kaçamazmış.
Mutluluk, benim hayatımda her zaman kısa sürerdi zaten.
Küçükken babama, "Vurulmak nasıl bir his? diye sorduğumu hatırlıyordum. "Kimin, neyin uğruna vurulduğuna bağlı," demişti o da.
Kimsesiz olmak mıydı benim kaderim?
Reklam