Okurken dehşete kapıldığım bu kadar da olmaz dedirten insanlık dışı planlı işkenceler ve Kurbanların çaresizliği beni çok etkiledi. Okunaklı akıcı bir anlatım beni sürükledi tek solukta bitirdim çok beğendim
"Veda ediyorum hatıralara. Bu ayrılık seni ağlatır belki. Benim gibisini mum yak da ara bütün vefasızlar aynıyla baki. Bundan sonra bende adın ha yabancı ha yalancı. Benden sonra tek adresin ya bir falcı ya masalcı"