Musa, çocuğum, herkes iki şeyden ölüyor:Cephede kurşunla ölüyorlar, burada da açlıktan.Cephede ölenler nasıl şehitse burada açlıktan ölenler de şehittir bence.Bunlar da açlık şehitleridir.
Sonra hızını alarak gitti eşiğe oturarak aşağılara daldı. Şakire'ye:
"Sen de bağa bak, dedi, lüverumlan kırmami sağa emanet edeyrum. Ben askerlukten dönünceye değin onlara gözün gibi bak. Ancak, ölüm kertesinde aç kalırsanız satarsunuz. Ölüm kağıdım gelince lüveri de kırmayi da Ali'ye verirsun. Artık, onlar onun malı olur. Eğer Ali'yi de askere alırlar da, Allah etmesun, şehit haberi gelince zaten hepinuz aç kalıp ölümle karşı karşıya geleceğunizden ikisini de satarsınız. Ben, bir tek kemençemi götüreceğum. Onunlan oralarda gönül eğlemeye çalişirum."