Meryem ulusoy

Meryem ulusoy
@mryem05
âh, benim "umudu " öpen kâlbim ".. İnsân neye ait'se, onâ sahiptir .🦋🦋
Reklam

Meryem ulusoy

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2022 35. kitabı
Tarık Tufan
8.2/10 · 11,6bin okunma
'Göğsümde, sensizlik diye bir mevsim var, özlemden dalları kırılıyor..."🍂
Aniden gitmek müthiş bir şeydir. Daha muhteşemi ise asla geri dönmemektir. Bülent parlak
"içim, ey içim! Bu yolculuk nereye...? Yine bir şehrin ölümünü başlatır gibisin.." cahit.zarifoğlu
Reklam