Yapamadım, hiçbir şey gelmedi elimden.
Zayıfım ben dostum ...
Kayıtsız biriydim ben.
Cesur ve mantıklı düşünürdüm, fakat hayat bana şöyle bir dokunduğunda cesaretimi yitirdim...
Hayat can sıkıcı bir tuzaktır.
Düşünen bir kişi olgunluğa erişip olgun bir bilince geldiğinde , o zaman istemsizce çıkış yolu olmayan bir tuzakta gibi hisseder kendini.
Aslında kendi iradesine rağmen bazı tesadüfler yüzünden yokluktan hayata çağrılır ...
Peki ama ne uğruna ?