merيem

merيem
@mrym__
"Senden sonra 23 şehir gezdim. 3 kilo aldım. Saçlarımı 6 kez boyadım. Dünya bilmem kaç dönümünü tamamladı. Darbe oldu, ihtilal oldu. Barış gelmedi, savaş bitmedi. Seni özledim. Gittiğim her yerde senden bir nefes bıraktım. Belki yürürsün aynı sokakta. Ayak izime denk düşer ayak izin. Belki saçına değer nefesim. Belki sen de bir gün beni özlersin diye, Seni uzakta bıraktım. Seni uğurladım, sana kavuştum, seni terk ettim. Bilmem kaç kilometre yol gittim. Evren kaydı. Sen göğüs kafesimden milim kaymadın.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle bir akıllandım ki,kendim bile beklemiyordum bu kadarını.
Ne ben Sezarım, ne de sen Brütüssün ... Ne ben sana kızarım ne de zatın zahmet edip bana küssün .. Artık seninle biz, düşman bile değiliz ..
Şiir
Açtığın yolda, Gösterdiğin hedefe, Durmadan yürüyeceğime and içerim. 10 Kasım🇹🇷❤