merيem

merيem
@mrym__
Uçarken görüp de aşık olduğunu , sevdin diye kafese koyma .
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün çabam kimseye muhtaç olmadan yaşamak. Bütün umudum kendimde.” Montaigne
Edebiyat
Çünkü benim duyguları yaşamaya değil, öğrenmeye ihtiyacım vardı.
Edebiyat
Her gece baş ucumda gülüşlerin aklımın ucunda geçen yıllar geçer ben sende kalırım. #Perdenin Ardındakiler 🎶🎶
Müzik