Alzheimer1blog

Alzheimer1blog
Sonsuz bir sevgiSən QARABAĞ
Sadece birinin benim varlığımla gerçekten mutlu olmasını istiyordum. Beni gördüğüne mutlu olan, beni duyduğuna mutlu olan, beni tanıdığına mutlu olan biri…
Reklam
ne bileyim önceleri savunurdum kendimi, inat ederdim, alttan almazdım bir şeyler değişti sonra. ne zaman birileri yüzüme vursa hayatı, eğiyorum başımı, ne cevap veriyorum, ne inat ediyorum. bir şeyler değişti sonra. ne kafamın içinden çıkabildim, ne yaşadığım hayatı kabullenebildim.
nereye gittiğimi dahi bilmeden sokak sokak gezip sana çıkmış yolum. adımlarım hızla geçerken her sokaktan, senin sokağında yavaşlamış. bakma seni unuttum dememe. her zerrem hâlâ senin yasını tutuyor.
Bir taraf hep kaybedermiş. Bir taraf hep daha ağır yaralar alırmış. Ve bir taraf bir daha hiç kimseyi sevemezmiş.
Reklam