Sayın Ahmet Ümit’in Başkomiser Nevzat romanı. Güzel okunabilir ama benim beklentimi çok karşılamadı. Olay örgüsü çok sürükleyici olsa da sonunda yazarın önceki kitapları kadar şaşırtıcı bir son olmadı ya da artık aynı yazarı okuya okuya az çok sonucu tahmin etmeye başladım bilmiyorum:)
Yırtıcı Kuşlar Zamanı