📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanların, birbirleri için ne kadar az bir anlamı var. Ah! Sevgi, sevinç, yakınlık, ve coşku kendi içimden gelmiyorsa, bir başkası da bunları veremeyecektir bana; soğuk ve güçsüz bir halde karşımda duran birini, ben de mutlulukla dolup taşan yüreğimle mutlu edemem."
"Ah, insan işte bu denli fani bir varlık; tam da var oluşundan hiçbir kuşku duymadığı, mevcudiyetini gerçekten duyumsattığı tek yerde bile, sevdiklerinin hatıralarında, onların ruhlarında bile yitip yok olmaktadır, hem de o denli çabuk!"
"Bunu niçin yapıyorum ki? Beni kaygılandıran, bana acı veren şeyleri niçin kendime saklamıyorum? Niçin ayrıca bunlarla seni de üzüyorum bunlarla? Niçin sana hep, bana acıma ve sitem fırsatı veriyorum? Olsun, bu da yazgımın pir parçası herhalde!"