Gençlerde şunu sezinledim.
Kafalarının dikine hareket ediyorlar,
Doğru ya da güzel de olsa çoğunlukla dinlemeden kendi bildiklerini yapıyorlar,
Şaşkınlık, bıkkınlık ve kendilerine zarar verecek ölçüde özgüvene sahipler,
Dinliyorlar ya da -mış gibi yapıyorlar ama kendi bildiklerini okuyorlar,
Eğer cevap verecek bilgisi yok ise görmezden geliyorlar,
Birbirlerine çok çabuk inanıp, çok çabuk sevgili oluyorlar,
Hayatın gerçek yüzünden bihaberler,
Paranın nasıl kazanıldığını bilmiyorlar,
Özentili hareket ediyorlar,
Dış görüntüye aşırı önem veriyorlar ama çok paspal görünüm sergiliyorlar,
Çoğu baba parası ile devam ediyor,
Türkçeyi katlediyorlar ve çok kötü kullanıyorlar, (Örn; slpdlxx, hdkldllr, weşdşşğğdd gibi ne idüğü belirsiz yazılar yazıyorlar.)
Hürmet, saygı ve edepten uzaklar.
Tüm gençler böyledir demiyorum ama verilen görüntü bu şekilde.