İnsan yeni gerçeklere imkanı olan bir varlıktır. Bu nedenle kendini tanı ve içindekileri gerceklestir.
Düşün ve eylemlerini ona göre hazırla.
Bu yolda yalnız yürümeli insan ancak yanına çantasına koymak üzere bir takım yardımcı kişi ve arkadaşlıklar alabilir.Yolun gittiği yeri sorma yalnızca yürü...yürürken ise düşün.
Ne bilebilirim,ne yapmalıyım, ne umabilirim, hangi riskleri alabilirim, ben kimim nereden geliyor ve nereye gidiyorum? Nasıl mutlu olabilirim.Asil ihtiyacım olan nedir?