Duygu

Bazen insan eğlenceli olmayan işler de yapmak zorunda kalır. İnsan oturduğu dalın en ucuna gitmeye cesaret edebilmeli ve hatta bindiği dalı kesebilmeli
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim icin televizyon izlemek, insanları neden sevmediğim konusunda bir kaynak kitap okumak gibi. Televizyon içimizdeki bütün igrencliklerin özü
"Ormana taşındım. İşten ayrılıp ormana taşındım çünkü yapılabilecek tek akıllıca sey buydu."
Elbet bir gün...
Bu bilinçte bir nesil yetiştirmek..Hala geç değil.
Bastığımız toprağın bağrında atalarımızın tozlarinin da bulunduğunu, dünyanın başına gelen her şeyin bizim de başımıza geleceğini, dünyaya tükürsek kendimize tükürmüş olacağımızı falan çocuklarımıza öğretmemiz gerek.
Dünya insanlara ait değil, insanlar dünyaya ait.