İnsanlara bak.Genelde durum bu: Evde kimse yok.Bedeni burada,bilinci derin bir uykuda,zihnin elinde geçmişte ya da gelecek düşüncelerinde kayıp.
Ve işte insan vaktini ne kadar çok oralarda,geçmiş ya da gelecekte geçirirse; o kadar yok,o kadar yaşamıyor,o kadar boşlukta yuvarlanıyor.