SEDA

SEDA
@mtseda
Ölüler her zaman kazanır. Kaybedense yalnızca hayatta kalanlar olur.
Reklam
... o yalnızca tek bir yere, evine giderdi. Ama bundan böyle o ev neresi olacaktı?
İnsan evine girdiğinde eğer geldiğine sevinecek hiç kimsesi yoksa yaşamanın da herhangi bir anlamı yok.
... toprağın bunca kan, bunca ölü, bunca gerçekleşmemiş düş ve yıkımı nasıl olup da anılarında barındırdığını sordum kendime. Bağrında saklı bunca anıyla nasıl da hala ürün verebiliyordu?
Orada ölümün parıldayan baltasını tutan eller sevgi ve aşkın birleşen elleriydi.
Reklam