şemsüddin

şemsüddin
@muberka
life is a deception let us deceive each other responsibly
it's the thought that counts: düşünmen yeter
Reklam
evlilk neden var hakkında soruşturma bir açıklama denemesi Yalnızken iktidar alanımızın sınırı daha az faktörle sınırlanıyor küçükken anne babamızın iktidar alanı içinde yaşıyoruz çalışacak yaşa geldiğimizde iş/patron iktidar alanımızı sınırlıyor, biz de işte ilerleyip (ekonomik güvencemizi sağladığımızda) bu iktidar sınırlamasını hafiflettiğimizde Yeni bir iktidar sınırlaması arıyoruz, bu da evlilik oluyor (eskiden evlilik yaşlarının düşük olmasını işteki iktidar sınırlamasının daha erken ortadan kalkmasıyla ilişkilendirebiliriz) Peki bir insan rasyonel olarak iktidarını sınırlamak ister mi? Kural olarak hayır. Bununla birlikte toplum mutlak iktidarın mutlaka yozlaşacağını bildiği için evlenmeyi bir adet haline getirmiş. Başarılı evlilikler iktidar paylaşımını ev ve iş arasında dengeli dağıtabilen kişiler arasında oluyor. Yani hayatta adım atarken bu güç lobilerinin ne diyeceği de düşünülüyor ve dengeli bir hayat sürülüyor.
konuşmada bana ta'zim/hürmet gösterilince triggerlanıyorum
"Nicht dass ich Hanna vergessen hätte. Aber irgendwann hörte die Erinnerung an sie auf, mich zu begleiten. Sie bliebt zurück wie eine Stadt zurückbleibt, wenn der Zug weiterfährt. Sie ist da irgendwo hinter einem und man könnte hinfahren und sich ihrer versichern. Aber warum sollte man." Der Vorleser (Okuyucu), Bernhard Schlink, s. 83 Hanna'yı unutmuş sayılmam. Ama anıları bir anda bana eşlik etmeyi bıraktı. Tren yol almaya başlayınca bir şehir nasıl arkada kalırsa o da öylece arkamda kaldı. Şu anda o, şunların arkasında oralarda bir yerde olacak ve oraya gidip onun orda olduğuna emin olabilirim. Ama neden böyle bir şey yapayım ki?
enteresan bir eyes wide shot okuması, kültler yok tarikatlar yok. evlilik kurumu açısından incelemiş sadece screenprism.com/insights/articl...