şemsüddin

şemsüddin
@muberka
life is a deception let us deceive each other responsibly
namaz varoluşumuzun direğidir diyorum varoluş mu varediliş mi diyor derhal burayı terket kardeşim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
düşürmek için düştüğümüz haller içler acısı
van gogh'un okuduğu eserler bak iki dickens, iki üç zola okumuş onu kabartmaya yetmiş benim aynı çoşkunluğa ulaşmak için kaç kat fazla okumam gerekir acaba? aslında soru salakça niye? çünkü adam şopenhavır reyisin dediği gibi tabiatı okuyabiliyor, kitaplar bi yardımcı sadece, kılavuz. bilginin aslî kaynakları değil
fuzuli-vivaldi kulağa güzel geliyor mesela (duygu yüklü çağlayan iki adam) mevlana-bach olabilir (evet mevlanayı türk şiirinin içinde değerlendirdim, evet şair de dedim ona) (manevi semalarda raks eden iki sanatçı) şeyh galib-mozart (kafasına girmenin zor olduğu, girdi mi çıkmanın zor olduğu iki dahi) nesimi-chopin (ikisi de kan ağlıyor/ağlatıyor genel olarak) nâbi-händel: (çok üretmeleri, dini temaların ağırlıklı olması ve standart üstü olmaları yönüyle ortaklar) baki-beethoven (iyi olmak ve fakat en iyi olamamak husunda ortaklar :*) )
üff topike bak klasik türk şairlerinin batı klasik müziğindeki bestekar ruh ikizileri