şemsüddin

şemsüddin
@muberka
life is a deception let us deceive each other responsibly
Fena sesli bir hâfız durmadan yüksek sesle Kur’an okurdu. Bir arif ona tesadüf etti: «Aylığın kaçtır?» dedi. Hafız: «Aylığım yok» dedi. Ârif: «O hâlde niçin kendine zahmet veriyorsun?» dedi. Hâfız: «Allah için okuyorum» dedi. Ârif rica etti: «Allah için okuma.» [Sen Kur’an’ı böyle okudukça müslümanlığın revnâkını giderirsin.]
Sayfa 438 - %100 yaşanmış olay
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
dennoch: ve fakat
abyss: gayya
kendini özel sanan ikinci sınıf düşünürlere ayıracak vaktim yok