Ah Varenka müthiş bir şey şu edebiyat.Önceki gün bu insanlarla beraber olunca bunu daha iyi anladım.Çok esrarlı bir şey,insanların kalplerini güçlendirir,ders verir.Ellerindeki küçücük bir kitapta bir sürü şey var. Edebiyat bir resimdir ya da daha doğrusu hem resim hem de aynadır.Duygunun ifade edilmesidir,ince bir eleştiridir,öğretici bir belgedir...