Çok fazla bilen bir insan, hiçbir yere tam olarak ait olamaz.Bu ,farkındalığın lanetidir.!
Yüzeyin altına inmeye başladığın an, dünyanın aslında hiç de basit olmadığını fark edersin.
İnsanların gerçekte kim olduğunu,oynadıkları oyunları,sahte özgüvenlerini ve gizli niyetlerini görmeye başlarsın.
Ve anlarsın ki bu toplum,büyük ölçüde yalanlar üzerine kuruludur;
İnsanlar da sürü gibi hareket eder.
Bunu bir kez gördüğünde artık görmezden gelemezsin.
İnsanlara anlatmaya çalışırsın ama sana 'abartıyorsun' ya da 'delirmişsin' derler.
Bir noktadan sonra konuşmayı bırakırsın ama gözlemlemeye devam eder,izlersin...
Ve artık ait olmadığını bilirsin
Bu kendini başkalarından üstün gördüğün için değildir.Hayır hayır, sadece çok şey gördüğün içindir
Artık her şeyi fark ediyorsundur ve eskisi gibi olamayacağını bilirsin
Farkındalık insanı yalnızlaştırır, bu berraklığın bedelidir.
Kalabalıklar senden uzaklaşır...
Ama en azından kim olduğunu bilirsin