Zzzzzz

Zzzzzz
@mucadile
Yüzde doksanım depresyon, geri kalanım gitmektir.
Her şeye bir ömür biçiyorlar. "Aşkın ömrü" diyorlar. Aşkın ömrü bir an sevgilim. Aşkın ömrü yok. Ömür biçtikçe kısaltıyorlar.
Reklam
Giderayak olduğumu, giderayak olduğunu, giderayak olduğumuzu görünce gitmez olacağım.

Zzzzzz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
2017 3. kitabı
Muhammed Said Zengin
7.8/10 · 104 okunma
Sen aklıma düşünce, üstüme yemek dökecek kadar ihtiyarlıyorum. Ellerim titriyor, ellerim!
Şiir