Hayatta herşey yolunda gitmez hiçbir zaman , bu kadar da olmaz dersin kendi kendine , kendinle şavaşırsın kimi zaman herşeyden uzak durursun sadece izlersin etrafında olan biteni.Ama her zaman bir şeyin eksikliğini hissedersin yapayanlız kalırsın tek başına ama ............. Kim bilir belki bi gün karşıdan çıkar gelir de karşılıksız olarak sevgimizi sunarız birbirimize ama yalan dolan olmadan yollarımız '' dudaktan dudağa değil kalp ten kalbe'' olur belki ha!!!!!!!!!!!!!!!