Sin

Sin
@muddeiumumi_7
“...”
“Bu serin gece ömrümün son gecesi olsa da … Bu şehirden nefret etmeyeceğim…“
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Uykusuz geçen gecelerin düşünceleri inatçı olur."
"Öyle bir an gelir ki tüm kararlar kötüdür; sorun, sonradan en az pişman olacağın kararı bulup seçmektir!.."
"Tek üzüntü kaynağım, ektiğim tohumların filizlendiğini görememek."
“Sevgilinin yanında yapayalnızdın Hayyam! Şimdi sığınabilirsin ona, artık gitti madem.”