" Herkes öldüğü zaman bedenini kaybetmekten korkar ama bedenin hiçbir değeri yok. Beden hiçbir şeyi hatırlamaz.Hiçbir şeyi. Kaybetmekten korkulacak şey bedenin değildir."
“Şimdiki gençlere söylüyorum, zahmetten kaçınmayın. Tren mi var, atlayın; otobüs mü var, düşünmeyin; yol mu var, gidin.
O yaşlarda yeni yerleri görmenin zevki başkadır. Yaşlanınca tecrübeyle görmek de güzeldir ama gençlik enerjisiyle dolaşmak bir başkadır.”