Bir Türk yazardan fantastik kitap okumanın zevkini yaşayacağınız çok güzel bir eser. Hikaye sizi öyle güzel içine alıyor ve o dünyanın bir köşesine koyuyor ki, yazarın hayal gücüne ve dili kullanım gücüne hayran bırakıyor. Sayın Anar'la bu eserde tanışmış olmaktan çok büyük mutluluk duydum.
Kendi seçimlerimizin sonucunda olup bitenler rastgele başımıza gelenlerden daha çok sızlatır içimizi. İnsanın kendi karşısındaki çaresizliği diğer çaresizliklere benzemez...