Çağrı Güzel

Çağrı Güzel
@muhammed_586
Kendimiz sinirli olmadık ki! Çağ, lök gibi çöküyor üzerimize. Bu yıkıntının altında ezilmemek için, ilk karşıkoyuşu elbette sinirlenerek gösteriyoruz. Çok ürkünç bir boğuntudayız: tüm ağırlığımızı ilk atılımda, sinirlerimize topluyoruz.
Reklam
Ben karşılaştığım çok insan yüzünde kendi sürgün halimi görüyorum. Karşımdaki de, bende kendi sürgün halini ya görmüyorsa?
Hiç yazılmamış uzun bir destandır annelerin yüzleri.
Kuşkusuz çok dipte, çok derinde sıkışıklık. Yürek darlığı insanın.
Birbirimize yaklaşacağımıza, ıssızlığa iteliyoruz birbirimizi.
Reklam