Çağrı Güzel

Çağrı Güzel
@muhammed_586
Galiba yalnız ben yoruldum. Ve bu yorgunluğumu yaşamak zorundayım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Biliyorum beni unutacaksınız, geriye kuru bir gürültü kalacak benden. Anlaşılmaz sesler çıkardı, ortalığı toza boğdu gitti diyeceksiniz. Bir bahar temizliği yapacaksınız arkamdan, üzerinize sinmiş etkilerimi havalandıracaksınız.
Korkuyoruz. Düşünmekten ve sevmekten korkuyoruz. İnsan olmaktan korkuyoruz. İnsan yerine bir yığın kuklalar yaratıyoruz. İnsana benzetirsek, onlara acımaktan korkuyoruz. İşin içine bir kere acıma girerse, ondan bir daha kurtulamamaktan korkuyoruz.
İnsanlar! Neden kaybolup gitmeme seyirci kalıyorsunuz? Benden ne kötülük gördünüz? İnsanlar, duygusuz bir telaşla kaçışıyordu. Çok zayıfladım insanlar! Belki de kaçmak istediğim bir işe farkına varmadan sürüklüyorsunuz beni. Oysa, ne kadar korkuyordum beni tutmanızdan.
Ölümü bilerek yaşamak istiyorum Olric. Yaşamanın anlamını bilmek için, ölümün anlamının karanlıkta kalmasını istemiyorum.