Sakin bir kafayla okunması gereken bir kitap. İçinde kendimizden bir parça bulacağımız muhakkak. Değişen dünyanın değişen insanların, değişen yaşam şekillerinin tersine, aslına dönmeyi hayal eden ve hayalini göremeyen bir ruh, kasırgalar arasında yıpranıp kayboluyor.
Birbirimize nasıl bakacağımızı bilmediğimiz için. Hiçbirimiz basit, yalınkat görmüyoruz kendimizi de, başkalarını da. Kendimizde ve onlarda olmayan nitelikleri yakıştırarak bakıyoruz. Sonra bir gün gerçekle karşılaşınca düş kırıklığı... bundan dağılıyoruz.