Yaralı Yüreğindir Benim Yurdum
Daha önce hiç yaşanmamış
Ve bilinen sonlara gebe olmayan
Bir sevda düşlüyordum ki
Sen çıka geldin...
Yaralı bakışların
Ve suskunluğun kendine çekiyordu beni...
Sessizliğini seviyordum...
Çünkü sen ne zaman konuşmaya başlasan
Hep beni tanımlıyordun
Ve geçmişimin en ücra yerine gömdüğüm o eski inancı
Farkında olmadan diriltiyordun...
Kim bilir,
Belki bu yüzden sevdim seni...
İstedim ki,
Hüzünlü bakışlarında yeşersin umudum...
Anlamadın...
Senin yaralı yüreğinde benim yurdum...
Şaraba boğduğumuz o saatleri hatırlar mısın?
Şehir uykudaydı
Yağmurlu bir gece kalmıştı bize...
Aynı anda lal olmuştuk
Ve dediği gibi çıkmıştı şairin
"İki karanlık orman birbirini sevse ne olur, sevmezse ne..."
Yalan sevişmeler türettik durmadan,
Sabaha bağladığımız gecelerde...
Senin nefesinle solurken o anları
Ve terin terime karışırken,
Ne kadar da uzaktık birbirimize?