"Benim bilebildiğim tek şey aramaktır, nerede arayacağımı bilmiyorum, ama aramadan durmanın saçma olacağını düşünüyorum, sonunda bir avuntuyla oyanlanmış bile olsam.."
Adaya ne zaman gelinirse gelinsin, sen daha önce gelmişsin, oradasın. Orası ay'ların kesiştiği bir yerdir. Haşhaş tohumlarından oluşmuş bir kumsaldır. Gecenin ortasında ve güneşin bağrında sen hep ordasın. Seni düşündüğümde gelirsin. Ordasın, hazırsın. O zaman turnalar uçar dünyanın üzerinden, geyik sürüleri.. Ormanlar devinir.. Ve çam ağaçlarından, kızıl çamlardan meşaleler tutuşur.. Dünya kıpırdanır, canlanır. Ama sen, sana dokunabileceğim uzaklığın hep bir kaç kulaç ötesinde kalırsın. Bunu yeniden düşünmeliyim. Bunu sen de düşün bebek.