Evrim teorisi aynı zamanda bir sömürge ideolojisidir. Irkçılığa en güçlü zemini evrim teorisi sağlar. Evrimde en gelişmiş olanlar henüz 'o kadar' gelişmemiş olanlara hükmetme tahakküm etme ve onları 'üst amaçlar' için kullanma hakkına sahiptirler ve bu hakkı da onlara tabiat vermiştir!
Bizim milletlerimiz yüzyıllardır eğitimli bireylerden mahrumdurlar onların yerine iki farklı sınıfa sahiptirler bunlar 'eğitimsizler' ile 'yanlış eğitilmişlerdir'.