Tanrı her yerdedir. Özellikle öldürme emri verirken, Sodom'da yanarak ölenler arasındaki tek bir çocuk bile onu gözünün yaşına bakmadan mahkûm etmeye yeterlidir, ama tanrı için adalet boş bir kelime, şimdi bir bahis nedeniyle ıstırap çektirecek ve kimse ondan hesap sormayacak, Dikkat, Kabil, çok konuşuyorsun, efendi seni er ya da geç işitir, seni cezalandıracaktır. Efendi işitmez, sağır o, her yandan ona yakarıyorlar, yoksullar, bahtsızlar, talihsizler, dünyanın kendine çok gördüğü yardımlar için ona yakarıyorlar ama efendi onlara sırtını dönüyor, ibranilerle ittifak kurdu ve şimdi şeytanla anlaşıyor, bunun için tanrı olmaya gerek yok.