“Bizim Çocuklar” değil “Zorla Maça Sürüklenen Çocuklar” demek en doğrusu…
Bir gol bile atamadan elendiler; belki de biz uykusuz kalmayalım diye bizi düşündüler… Paraguay’a kayyum atansaydı maçı alabilirdik diye düşünüyorum… Verilen villalar az geldi galiba, rezil herifler… Saç stilleriniz oynasaydı kazanırdınız ama ayaklarınızda iş yokmuş. 10 kişi kalmış zayıf takımı bile yenemediniz… Turnuvadan gol bile atamadan elenen ilk takım olma ünvanını kazandınız, tebrikler… Keşke kadın milli takımımız çıksalardı… Onlar daha Türk ve daha ruhlu bir takım… En azından mücadele ederlerdi…